LADAN EN BUTIK PÅ SÖDRA GOTLAND

 
 
Tänkte tipsa som ett underbart smultronställe på Södra Gotland, en butik som man snabbt kan bli besatt av. Ladan som butiken heter ligger i Hemse och har väldigt mycket inredning till hemmet. Både prisvärt men också drya saker men det finns en anledning varför det är dyrt som allt annat.
 
 
 
 
Hur vacker har dom inte i butiken? Dom har verkligen en känsla för sitt jobb och det känns verkligen gotländskt.
 
 
 
 
Båda ljusa och naturella färgen finns på produkterna men även färglada produkter. 
 
 
 
 
 Övervåringen på Ladan kan man hitta en hörna med produkter som är på Rea.
 
 
 
 
Min kärlek till butiken är extrem och varje sommar måste jag köpa något från butiken. Något jag bestämt mig för och jag hittar alltid saker jag vill köpa. I år köpte jag glaset men lock och sugrör som man ser på väntra bilden, så vacker. Besöker ni någon gång södra Gotland så måste ni även besöka butiken.
Mer information finns på deras sida och självklart kan man beställa via hemsidan. Beställ produkter via Ladan!
 
 

Kommentarer

Oj vilken mysig butik du tipsar om! :-D Kramis

Men wow vilken söt butik :)

Åh så fina saker!!!

Vilken mysig butik :)

Åh det är så mysigt där!!
sv: Ja verkligen, hade det superbra! <3
Kram

Åh såå mysigt!!

Vilket mysigt ställe :D

Så mysig butik!

Åh vilken fin liten butik , förstår att du älskar den<3

åh så mysig butik!!

Den såg ju jättemysig ut!

åh ja, det är såååå fin butik :D

Ser verkligen hur mysigt ut som helst!

åh så fint! där vill jag handla!

Åh vilken mysig affär, synd att jag aldrig är vid Gotland tho

Svar: Man kan beställa vissa saker, så värt!!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Å vilken mysig butik det ser ut att vara, älskar sådana butiker<3

Men å så mysigt det verkar vara där!

Vilka fina grejer dom ser ut att ha! Kram

Flera år sedan jag var där, men det finns verkligen mycket fint! :) Älskar glaset med lock som du köpte!!<3

Bra tips!

Åh, ser ut att vara så mycket fint! :)

Å det ser otroligt mysigt ut! :)

Åh älskar såna mysiga små butiker!! Tack för tipset

Kul butik :D

Men så himla mysigt! Ser ut som en massa fina saker ju :)

Men åhh vilken mysig butik, älskar sådana butiker!

Såna butiker e så mysiga :)

vad mysigt och fint!

jag ÄLSKAR sånt här!! Känns väldigt gotland-igt också, haha! reason 331 to go there ;)

Åh sånt älskar jag verkligen 😃

ååh ser så mysigt ut

Vilken mysig butik :)!!























Follow my on Bloglovin







Trackback