DESENIO - RABATTKOD SOM GER ER 25%

 
 Samarbete med Desenio, mina egna åsikter.
 
Nu kan jag berätta en hemlighet som jag bevarat längre än en månad, här kommer nyheten. Desenio skickade hem ett paket med posters och tavlor till mig i början av Maj. Tavlorna hänger på min vägg i mitt vardagsrum och jag älskar att spendera mer tid där nu. Om det finns något jag verkligen rekommenderar är det Desenio, företaget som har vackra tavlor till hemmet. Jag kan inte förklara hur nöjd jag är, det är sjukt bra pris, kvalité och servicen är bäst!
 
Desenio har ett stort utbud av snygga posters och upphängningstillbehör i form av stilrena ramar, tavellister, klämmor och posterhängare. Deras affärsidé är att hjälpa kunder till snygga och inspirerande hem på ett enkelt och billigt sätt. Dom har lyckas med sin affärsidé, hemmet blir trendigt och snyggt.
 
 
 
 
Vill ni också få en unik tavelvägg med snygga posters från Desenio? Eftersom att jag har en rabattkod så kan jag hjälpa er lite för ett snyggare hem. Posters kan användas utan ram vilket också är sjukt snyggt! Koden "beatrice25" ger 25% rabatt hos Desenio mellan 13-15 Juni. (Gäller ej handpicked/ramar)
 
 

Kommentarer

Jättefina :D

så fint!! =) Gillart!

Så snyggt!

De har så mycket fint :)

Snyggt och härligt med lite rabatt :D

Så himla fina posters och jag har också några från desenio! :-D Kramis

gah så snygga tavlor!

Fina tavlor :)

Jättefint! :)

De har ju så många snygga :)

Åh så roligt med rabatt kod!<3

Så snygga posters!

Vad fint du har det! Kram

Sååå himla snygga!!

Fyfaaaasen vad snyggt det blev och vilka coola posters!! :D Älskar guldramarna också! :)) Och hörru, det är ju tapeten som vi hade på vår vägg bakom tvn innan vi gjorde om!! ;)

Svar: Älskar tavelväggen, vill bara köpa flera!!!! :D ÅÅÅ, jag avskyr den typ. Juste du har aldrig varit hemma hos mig!!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Wow vilka fina posters <3

åh vad kul :D blev ju jättefint!

Åh så fina bilder!

De har så mycet fint :D

tack för grymt erbjudande!
Desenios posters i guldramar - kan inte tänka mig nå mer INSPO!!!

Så snygga! Det blev verkligen jättesnyggt på väggen! Kram <3

SÅ SNYGGT! Jag behöver nya tavlor till mitt hem, fem stycken. Jag tycker mitt hem börjar se sunkigt ut >.<

Svar: Perfekt att passa på nu!! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Åh vilka fina tavlor!

Åh va fina tavlor!!

Men guuu vad snygga!! =)

Riktigt snygga posters!😀

Så kul för dej att du fick nåt du tkr om :)

Älskar deras posters!

Åh jag älskar verkligen Desenio, såå snygga posters!

Men fint!

Åh såå snygga tavlor! Damn :D

Riktigt fint. Sånt piggar verkligen upp i vardagen :D Har aldrig hört talas om den sidan men ska absolut kolla upp dem :D























Follow my on Bloglovin







Trackback