MINA HÄNDELSER UNDER VECKA 23

 
 
Lyckas fått fyra olika paket samma dag, woohoo. Två av mina paket kan jag berätta om, först ett nytt bankomatkort som jag väntat på i evigheter. Känns som evigheter även fast det bara är några veckor men nu är det mycket lättare att kunna handla med ett fungerande kort. Fick även mina två nya och snygga skor på posten, jag börjar älska skor istället så snart kommer någon få säga till mig så det inte blir likadant som det är med min samling på bomberjackor.
 
Har också gjort saker som att fotograferat, umgås med familjen, fikat och gjort andra inlägg som kommer nästa vecka.
 
Fick något ryck att fotografera självporträtt men det var inte riktigt rätt dag. Det slutade med att jag fotograferade mer syrener än vad jag fotograferade självporträtt på mig. Men jag gjorde ett bra försök vilket är sjukt bra, två användbara bilder kunde jag använda resten var inte som jag tänkt mig.
 
 
 
 
Spontan träffat underbara Johanna. Hade inte tänkt att åka till Visby under hela veckan, men jag var tvungen för att jag behövde byta ut mina arbetskläder, innan jobbet påbörjar. Hörde av mig till henne en dag innan och allt funkade bra. Vi satt på vårat favorit ställe med en varsin kaffe, uppdaterade varandra med det senaste och peppade varandra med framtida planer. Johanna lyckas alltid med att ge bort energi till mig, älskar det!
 
Varit på äventyr med Viola, Alma och Jessica. Planen var att grilla, mysa och cykla runt. Lagom när vi började att grilla så kom det värsta djuret som finns på sommaren. Mygg är det värsta djuret och dom älskar tyvärr mig vilket slutar med att jag kliar sönder min kropp. Efter någon timme bestämde vi oss för att cykla hem och dricka te istället vilket var tusen gånger mysigare. Vet inte hur många myggbett jag har på kroppen men minst 20 stycken.
 
Min instagram uppdateras oftast snabbare än bloggen @beattriicee
 

Kommentarer

Så mysigt du har haft det och jättefina bilder! <3 Kramis

Så mysigt :D

Skorna är jättesnygga! Inte världens lättaste att ta självporträtt man blir nöjd med så två bilder är ju betydligt bättre än ingen :D Så härligt med en vän som sprider energi till dig - sådana vänner är guld värda! Hoppas du får en fin fortsättning på helgen :D Kram <3

Svar: Älskar verkligen skorna! Ja det är bättre än inga så det var ett bra försök! :D Tack fina du, hoppas du också får det! Kram <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Så himla läckra skor! Vart har du köpt dom rosa? Kram

Svar: Tack så mycket!! Dom båda skorna är köpt på Lager157!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Kul med paket och speciellt 4 stycken, yaaay!!

Härlig vecka och paket är alltid underbart att få hem :)

Åh så mysigt du verkar ha haft det<3

Mycket mysigt du har gjort!

Åh så snygga skor!

Åhh så härligt det låter!! Älskar verkligen dom rosa skorna! Har kollat på ett par liknande på Stadium hur länge som helst nu. Kanske borde köpa dom ;) Kram <3

Svar: Dom är sjukt snygga!! Är helt förälskad i skorna. Ja det kanske du borde göra, om du gillar dom! Kör på! :D Kram <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Bättre två bilder än inga eller hur? :P
Jag är i en liten fotodipp just nu och fotograferar sällan spontant, men det ska det bli bättring på då det i Juli är en fotoutmaning som jag ska delta i vilket innebär ett nytt tema för varje dag.

Svar: Gu vad kul, det är sjukt bra!! :D
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Åh så fina bilder!

Görsnygga skor!! Bästa som finns att traska ut första gången i ett par nya sneakers!!

Svar: Tack så mycket, jag håller verkligen med dig!!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Härliga dagar och fina skor :D

Åh vad jag älskar det här inlägget!! :D Är megaavundsjuk på dina rosa dojjor, VILL OCKSÅ HAAAA!! Och så kul att vi äntligen fick till en träff, hoppas vi kan ses snart igen för du peppar mig så mycket!! :D Vad synd att det var så mycket mygg när ni skulle ut och ha det mysigt, men skönt att komma in sen och mysa med te, det låter så ljuvligt! :)

Svar: Dom är sjukt snygga, är helt kär i dom!! Måste bara sätta en gräns på att inte köpa för många skor. Jaaaa, men vi får ses snart igen efter min första vecka på båten! :D
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

låter som en bra och mysig vecka! älskar skorna :)

Det bästa är när man får paket på posten haha! Det gör verkligen ens dag känns som om man får paket liksom! <3

Så fina bilder, härligt somriga 😊

Så himla fina skor! Varifrån har du beställt dem? :)

Svar: Tack så mycket Amanda! Skorna är ifrån Lager157! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG























Follow my on Bloglovin







Trackback