TESTAGRAM ÄR EN GRYM BOX!

 
 SAMARBETE MED TESTAGRAM
 
Testagram är verkligen en fantastiskt box med blandade märken och produkter. Älskar idén med att få hem skönhetsprodukter, hygienprodukter, matproduket och andra bra produkter som är bra att ha i sitt eget hem. Att få testa produkter innan man blir förälskad är verkligen en bra sak för mig.
 
Prenumeration för endast 99/kronor i månade inklusive frakt är ett bra pris för en grym box. I Boxen som jag hämtade ut i slutet av maj innehöll det väligt bra produkter. Båda nya och gamla produkter som jag älskar. Fick även testa nya produkter jag inte visste fanns innan jag hämtade boxen.
 
  
 
 
RISENTA GRANOLA - Aldrig testat smaken men jag blev väldigt överraskad. Fikon är inte min starkaste sida, men med dadlar blev det sjukt gott. 
 
TALANDA CHOCKLADDRAGERAD KAFFEBÖNOR KANEL - Älskar kaffe men denna smakade alldeles för mycket kaffe för min smak. Kunde kanske varit mindre kaffesmak men annars otroligt goda och perfekta att ha som snacks. Har aldrig sett märket men absolut något jag skulle kunna börja leta efter.
 
 
 
 
NIVEA OIL IN LOTION/NIVEA SUN KIDS - Gillar Nivea och företget har ett sjukt bra sortiment på olika produkter. Solskydd med Roll-On är en smart idé och jag hade andvänt den oftare om jag skulle bli röd på sommaren. Men eftersom jag alltid blir brun och sällan använde solskydd så är den inte en perfekt produkt för mig. Doften av Cherry Blossom är verkligen min favorit doft och Nivea har verkligen lyckas med att få den helt perfekt. Gillar ni också doten? Rekomend! 
 
SANTA MARIA - Kan bara säga att dressigen är helt underbar för den har jag hunnit med att prova. Resten av produkterna ska jag hinna testa men jag kommer inte blir förvånad om det är lika bra som drressigen. Älskar produkter ifrån Santa Maria, dom är verkligen så bra! 
 
Boxen får bra betyg ifrån mig och även produkterna. Skulle rekomendera att prenumerera på boxen och testa den själv.
Nyfiken på mer information om boxen så besök deras hemsida (HÄR) och Instagram (HÄR)
 
 

Kommentarer

Ja, verkligen! Dock var dom vid god mod allihop, en vinst fick dom iallafall :)

Åh, den här boxen har jag funderat på att testa skitlänge, kanske ska ta tag i det nu då ;P

Åhh en helt underbar box ju!! <3

Superbra tips :)

Kul samarbete och vilket bra innehåll! :-D Kramis

Åh vilken bra och rolig box!<3

Måste kolla in detta, såg helt underbart ut! Älskar idéen också alltid kul att få nya produkter att testa :)

Åh vilka bra produkter!

Ja jag gillar Testagrams boxar :D

Så härliga produkter! :)

Ser ut som en väldigt fin box! :D

Bra*

Älskar den boxen!!

Jag tycker du ska göra utmaningen och skriva om
1. din första kyss
2. ditt bääääästa klädesplagg
3. när du gjorde något olagligt
4. det du tror om livet efter döden.
5. det du röstat på i valet och varför ;) ;)

Annars kan detta betraktas som vanliga frågor ;))))

SÅÅÅÅ bra testagram, så himla avundsjuk, vill också ha :D

Svar: Haha, vad spännande! Ska lägga in frågorna i ett inlägg och försöka göra det i veckan! :D Tack så mycket!!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Myyysiga bilder med Syrenerna :D

Men åhh vad kul! Älskar verkligen att testa nya grejer =))

Ser ut att vara mycket trevligt i boxen - blev nyfiken på den och ska kika in på deras sida :D Tack för tipset! Kram <3

Åh så fint innehåll!

Åh vad roligt :D

Jag ääääälskar testagram!

Vad roligt med att testa nytt :)

Åh vilken bra box!

Mums vad gott! Kul att få hem en sån :)

Spännande att få testa på! :)

vad kul :D

Åh, blir nog lite sugen på att testa :)

vilket bra tips























Follow my on Bloglovin







Trackback