FÖRE OCH EFTERBILDER

 
FÖRE - EFTER
 
- Små förändringar i Camera Raw.
- Mörkat ner bakgrunden ganska mycket.
- Stärka upp den rosa färgen i armbandet.
- Lagt på skärpa för att spara bilden för bloggen
 
 
 
FÖRE - EFTER
 
- Små förändringar i Camera Raw.
- Ljusat upp bilden och kolnat bort störande linjer.
- Lagt på skärpa för att spara bilden för bloggen
 
 
 
 FÖRE - EFTER
 
- Små förändringar i Camera Raw.
- Klistrat in en bild på min display på mobilen.
- Lagt på skärpa för att spara bilden för bloggen
 
 
Tycker själv det är spännande att se andras före- och efterbilder, så här kommer några av mina bilder som jag fotograferade under min terapi period som jag lovade. Redigerar inte alltid mina bilder som finns på bloggen men väldigt ofta, vissa bilder tar bara några minuter medan andra bilder kan ta flera timmar/dagar. Någon gång i månaden ska jag försöka uppdatera bloggen med före-och efterbilder, hoppas ni är lika taggad som jag själv är.
 
 

Kommentarer

Fina redigeringar, kul att se :D

Kul att se och vad häftigt med displayen! <3 Kramis

Så kul att få se, verkligen superroligt att du ska lägga upp sånt här oftare! :D

Duktig du är! Roligt att se :)

Det är så kul att se såna bilder :)

vilken skillnad :)

Alltså åh vilket kul inlägg, tycker det är riktigt roligt och se andra före och efter-bilder och du är ju jäkla duktig! Jag har mycket att lära, men du ger en så mycket inspiration med dina bilder! :) <3

Alltid roligt med före och efter bilder :)

kul att få se :)

Wow vad duktigt!
sv: Ja de känns skönt nu efteråt! :D
Kram

Åh vad roligt att få se!

Så kul att se!

Så tjusiga bilderna blev efter :)

det blev stor förbättring med små skillnader :D Härligt!

Det kan verkligen bli sådan skillnad efter redigering :) Fint!

Ja! Jag älskar också före och efter bilder! :D Så himla roligt att få se någon annans process :) Och vilket resultat, grym är du!

Såå roligt att se!! Snygga bilder!!

Åh vilken skillnad!

oh kul att lära sig lite hur du gör!! <3

wow, vad duktig du är på att skapa ett liv i bilderna :)

Snyggt!

Älskar sådana här inlägg!

Så bra bilderna blev med en liten förändring bara. :) Kram! ♡

Älskar såna här inlägg!

Wow så fina bilderna blev!

Tycker det är jätteroligt att se före- och efterbilder, bra koncept!!

sv: Verkligen jättegott :) bakade du såna och hur blev det?
Intressant inlägg.

Svar: Bakade med min syster, såå gott!
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Så duktig du är!! Det är så kul att se före/efterbilder :)

Så fina redigeringar! :D (Råkade skicka en tom kommentar nyss hehe)

jag vill gärna se fler inlägg med före och efterbilder. tycker också att sånt är kul att se :)

Det är så kul att se hur du gör bilderna!

Verkligen jätte fina före och efter bilder :)

Grymt :D

Gud va roligt att få se!

Snyggt! Bra med lite "tips" också!! Hur gör du för att ljusa upp dina bilder? Tycker att mina förlorar så mycket färg när jag gör det...

Svar: Ja det kan man faktiskt göra och då får man stärka färgen i bilderna lite. Skulle kunna göra ett tips, men skulle behöva veta om du fotograferar i RAW då! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI























Follow my on Bloglovin







Trackback