LADDAD MED NY ENERGI

 
 
 
 

Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM

 

Under tiden som jag pluggat har jag verkligen valt bort min vardag ganska mycket, har inte spenderar mycket tid med mina vänner vilket har varit riktigt jobbigt. Men under gårdagen laddade jag upp med mer energi med två underbara vänner, dagen startade jag tillsammans med Johanna, kaffe och flera timmar snack om livet. Vilket behövdes då vi inte träffats på flera månader eftersom att jag bara fukoserar på skolan för tillfället!

 

Eftermiddagen spenderade jag tillsammans med Humlan då vi fikade och uppdaterade varandra om saker som hänt. Känns som jag fortfarande inte hunnit sagt allt jag gjort under dom senaste månaderna, men som tur börjar skolan lugna ner sig för att jag ska kunna ha mer tid med vännerna. Innan jag åkte hem så fotograferade vi outfitsbilder eftersom Humlan behövde ha några bilder till Instagram, flera bilder kommer dyka upp i bloggen. Lyckad dag med brudarna!
 
 
 

Kommentarer

Fina bilder du tar :) Ha en fin helg!

gör samma nu under plugget.... skolan har kommer före allt :( Men du är superduktig!! Och härliga bilder,<3

Svar: Ja men det blir verkligen så lätt!! :( Man får ta det som det kommer!
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

läcker färg :D

kram

Vad bra att du fick lägga fokus på anant än skolan!

Fint med alla rosa fäger som matchar varandra

Galet snygga bilder, älskar hur du matchat färgerna!

vad duktig du är :D Jag minns inte ens sist jag träffade en vän... men tror det var i... kanske december... vet inte riktigt.

Vad skönt att du har kunnat umgås med några vänner för ibland räcker inte tiden till. Jättefina bilder! <3 Kramis

Svar: Ja men det blir verkligen så! :) Tack så mycket! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Åh vad skönt att du börjar känna att du har mer tid för vännerna! Det är verkligen både otroligt viktigt och värdefullt att få vara omkring sina älskade <3

Himla snygga skor!
Ha en trevlig helg! Hoppas du får njuta av ett skönt vårväder!

Så underbart att vi äntligen fick till en träff bästa du, så glad och laddad med energi efter att få ha umgåtts med dig i några timmar och längtar redan tills nästa gång vi kan ses! <3 Och grymma bilder, så matchande med det rosa ju!!

Svar: Jag längtar också tills vi ses, vi har mer att komma i kapp med! :) Fick väldigt mycket energi av dig, tack!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Deathly hallows <3 Underbar tattuering!

Älskar skorna!

Känner igen känslan, det enda jag gör nu för tiden är att jobba eller sova haha jättefina bilder, älskar tatueringarna!

Vilka fina tatueringar hon har :)

Snygga bilder!!

Skorna är så himla läckra! Kram

Super snygga bilder!

Åh såna fikor är så mysiga!! Vad roligt!

Låter riktigt härligt :) fina bilder med!

snyggt!:)

Snygga bilder!

vad härligt!

Plugg tar upp så mycket tid:(

Så fina kläder!

Vad fin keps :)

Åh så mysigt! :)

Älskar dem färgerna, SÅ snygga!! :)

Skorna!! SNygga!!! :D

vad kul att du har hunnit träffa två vänner :) jag träffar inte mina vänner heller ofta nu för tiden då jag fokuserar mycket på träningen efter jobbet.

Fina bilder! Skönt att du kunde få lite tid med dina vänner. Himla tråkigt när man inte riktigt hinner med sånt. Men skolan är ju viktig och förhoppningsvis förstår vännerna det. :)

Åh så fina bilder, älskar ju rosa!

want those shooooeees!! haha

Svar: Hahah, dom är från H&M tror jag! :D
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Häftiga bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback