1 NOVEMBER 2017

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Alltså, hinner knappt uppdatera bloggen eller blunda mina ögon. Trodde verkligen inte en månad kunde försvinna så snabbt som Oktober försvann. November månad har börjat och det betyder att vi snart påbörjar en ny kurs, vilket kommer bli skönt för det kommer inte kännas som tiden försvinner lika fort. Har även upptäckt att många undrar vad jag ska göra på mitt höstlov, men kan meddela att vi har inget höstlov och går fulla dagar hela veckan.
 
Tänkte att jag skulle hinna med att dela med mig av vårat projekt som vi hållt på med i tre veckor under Oktober. Arbetet blev extremt bra samt våran arbetsgrupp funkade utmärkt. Bästa teamet någonsin om man får säga det. Så håll utkik så ska jag försöka dela med mig av det i nästa vecka!
 
 

Kommentarer

Vad roligt att ni har gjort ett projekt och härligt att ni är en bra grupp! :-D Kramis

Så spännande! Blev nyfiken nu!

Oktober gick sjukt fort :O

Tiden går så himla fort! Kram

Så himla fin flat lay!

Lycka till med nya kursen och tack! 💕

Så snygg klocka!

Ja, vad roligt om du delar med dig av erat projekt :D spännande!

Kul att du är nöjd med ditt team! Lycka till.

Usch för att det redan är November asså!!

Åh vad härligt! En bra grupp gör ju verkligen så mycket!! <3

Det är verkligen galet vad fort tiden går! Kan inte förstå att det är november redan. Men det betyder att det snart är jul :) Jag längtar!

Tack fina du! Jadu är beredd att hålla med, oktober bara svischade förbi!

Ja visst är det galet hur fort tiden går nu!!? Låter som om du har det väldigt hektiskt, hoppas du det går bra med nya kursen också <3

Såå fin bild :D

Kul med en ny kurs :-D

Såå fina bilder!

Vad spännande :) Och hoppas att den nya kursen blir bra!

Håller med tiden går alldeles för fort!<3

tiden går verkligen fort!

Bästa när man hamnar i ett drömteam ju!

oktober var världens sämsta månad, medan november har börjat helt vansinnigt bra!! Heja november!!

Håller med det gick superfort verkligen!

Helt sjukt att det redan är november!!

Spännande! :D

Det är verkligen galet hur snabbt det går, hänger inte med!

Ibland springer tiden bara iväg, jag känner igen mig i det. Spännande att se ert projekt! :D

Spännande!

Alltså verkligen! Oktober försvann verkligen rekordsnabbt!

Sjukt vad fort tiden försvinner!

November gick för snabbt :O

Jag ramlade in här efter ha klickat mig runt på olika bloggar. Super härlig och inbjudande blogg måste jag säga att du har! :)

Svar: Shit vad kul att du hittade in hit och wow, tack så mycket!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG























Follow my on Bloglovin







Trackback