DAGENS ARBETSPLATS

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Trots att jag kunde ligga hemma i myskläder för att vi har en ledig dag så valde jag att stiga upp tidigt imorse för att åka till skolan för att arbeta med några bilder. Det är verkligen skönt att starta veckan på ett klokt sett att vara i skolan och göra något istället för att sitta hemma där det finns en risk att jag bara ligger hemma. Ett extra plus är att man får umgås med sina underbara klasskamreter som också väljer att åka till skolan på sin lediga dag.
 
Förra veckan började vi med att bildkommunikation och denna vecka kommer fortsätta på samma spår vilket är väldigt lärorikt och nytt för min del. Under veckan kommer vi även ha redovisning vilket jag ser framemot och se vad alla andra har gjort för olika arbeten på uppgiften vi fått.
 
 

Kommentarer

Så härligt!

Så skönt att få saker gjorda! Hoppas du får en fortsatt fin start på veckan :)

Det var ett klokt beslut och bra jobbat! :-D Kramis

Det var helt fantastiskt! :D

Förresten, ser att du använder canon 50mm f/1.4, är du nöjd med det? Funderar på att köpa ett nämligen :D

Svar: Bästa objektivet som finns. Rekommenderar det starkt! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Duktig du ä!

Bra jobbat som spenderar din lediga dag i skolan!

Fin bild och skal<3

Så bra att ändå åka till skolan och få såna saker gjorda! :)

Duktig du är och härligt att ha goa pluggkompisar! :)

vad duktigt av dig att åka in, låter kul

Så skön start på veckan!!<3

Skönt att få saker gjort på en ledig dag!!

Älskar skalet 😍😍

Härligt :)

Hoppas redovisningen går bra :)

Härligt!

Men mys!!

Skönt att du ser fram emot redovisningen, hoppas den går bra :D

Är verkligen helt kär i ditt skal! Sååå fint! <3

Vad du är duktig och flitig som åker till skolan och jobbar trots att ni egentligen är lediga. Men håller helt med dig om att det är skönt att starta veckan på klokt sätt så att man kommer igång! :)

Håller verkligen med dig! skönt att även få saker och ting gjorda! :D

Låter väldigt intressant med bildkommunikation :)

Det är skönt att få saker gjorda, det håller jag med dig om!

Snyggt skal! :D

Vad duktig du är!

Kul med bildkommunikation! :D

Jag brukar alltid tänka att jag ska vara duktig och åka till skolan på mina lediga dagar, men brukar inte bli så haha. Riktigt bra av dig! :)

Låter som en bra dag!

fin blogg hoppas du får en fin veckan kram ullie

Älskar mobilskalet:) sv: Åh tack så mycket!























Follow my on Bloglovin







Trackback