MIN BLOGG FYLLER NIO ÅR!

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Exakt nio år sedan jag skapade den här bloggen, hur galet är inte det? Att jag registrerade beattriicee.blogg.se för nio år sedan och att jag var 15 år då. Tänk att jag har haft en blogg innan som jag knappt minns för att jag var så pass liten. Vill passa på att tacka alla er som klickar er in här på min blogg och lämnat fantastiska kommentarer varje dag. Det är ni som motiverar mig till att blogga och jag är evigt tacksam för det! ♥
 
 

Kommentarer

9 år! oojoj grattis till din blogg!

Woho grattis på bloggfödelsedagen!

Stort grattis till din blogg! <3 Kramis

Men å :) Grattis till dig och lilla bloggisen :D

Men åh grattis till dig och bloggen! 💕

kul :D stort grattis

Grattis till bloggen! :)

Grattis bloggen :D

Wihooo grattis Bea's blogg!! 10-års jubileum nästa år ju!! :D Såg du inte inlägget om min blogglista här om dagen där jag skrev att du var den första bloggen jag smygföljde?? ;)

Svar: WOW, TACK!!! <3 När det är 10 år måste jag göra något grymt, men frågan är vad jag ska hitta på!! ;) Haha, hann inte läsa alla inlägg så ska fortsätta idag. Full rulle men nu är det en ganska lugn vecka!! <3 Ska läsa alla andra inlägg!!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

åh vad kul!

Grattis till 9års dagen! :D Så kul att kunna gå tillbaka och kolla vad man har gjort alla år

Så roligt för dig! Grattis på 9års dagen :)

och min är 7 år snart 8 tänk så fort tiden går o hur annorlunda man skrev i de första inläggen =)
' grattis till dej o bloggen :D

Men grattis :D

Vad kul :D

Superkul att du bloggat i hela 9 år! :D Måste vara kul att kunna gå tillbaka och läsa inläggen. Grattis! :D

wow, grattis till den :-D

Men what??? STORT grattis! Helt sjukt att du hålla på så länge <33

Svar: Det är helt galet!! TACK!! <33
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

GRATTIS :D

Åh så KU, grattis till bloggen❤️

Så roligt, grattis!

Men åh vad roligt :) Tiden går verkligen så fort.

vad kul :D

Åh stort grattis till bloggen i efterskott!! ❤️✨

Grattis till din blogg. I mars har jag haft min blogg i elva år. Helt galet när jag tänker på det.

vad roligt! grattis till dig och din blogg :D

Men åh grattis grattis! Vad kul! :D

Har följt din blogg i flera år och tänk vad snabbt tiden går! Grattis på 9-årsdagen till bloggen :)

Svar: Det är verkligen så underbart att höra att du följt min blogg flera år! :) TACK! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Men gud vad kul! Grattis på "blogg födelsedagen" haha :D

Grattis Grattis Grattis på födelsedagen grymt bra jobbat att ha hållit igång så länge! :D

Wow 9 år är inte dåligt!

Grattis i efterskott! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback