OKTOBERBOXEN

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Oktoberboxen från Testagram är fylld med bra produkter, inte förvånad att dom lyckas leverera med en välfylld box varje månad. Älskar att jag prenumererar på boxen för den är helt perfekt som jag nämnt flera gånger, perfekt när man bor hemma själv eller vill testa olika produkter. Varma Koppen, bödet och tvålen är ett riktigt stort plus i boxen denna månad. Rekomenderar boxen och produkterna starkt, du kan också prenumerera på boxen om du gillar den!
 
 

Kommentarer

Vilka roliga produkter du fick :) Kram

Vilken rolig box!<3

Så spännande innehåll! :-D Kramis

Härligt innehåll! :)

Ja det verkar precis som du skriver, som en riktigt bra box med bra produkter :)

Så roligt att få lite nya saker :)

så kul med de där boxarna!

Åh älskar verkligen varma koppen,bra tips !

Härlig box!

Så himla roligt att läsa om och så fina bilder<3 checka gärna in mitt senaste inlägg och skriv gärna din åsikt❤️​

ÄÄääälskade den här boxen verkligen!! :) Och chia-puddingen var galet god kan jag säga! Och du, den där chokladen som var i förra boxen är min nya favorit, såå himla god. Har du testat den? <3

Svar: ÄLSKAR BOXEN!!! Jag testade chokladen men den var kanske inte riktigt i min smak men den gick att äta, haha! :D Men inget jag betalar för att köpa kanske <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

ja man hör ju många premurerar på sånt där o gillar det kul med "brahasaker" i liksom

Hur var Chia GO?? Är så nyfiken på den =) Kram <3

Svar: Den var faktiskt helt okej, den var god men det är något jag inte klarar av. Men tror verkligen du skulle älska den! :) Kram! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Jag var riktigt nöjd med den boxen! Mina favoriter var chokladen och brödet!

Den fick jag med hem, helnöjd :D

Vilket härligt innehåll!

Ser ut som en riktigt bra box! :D

Men grym box!! :)

En heldel med gottigheter!

Så många bra produkter!

Ååh vilken härlig box!! <3

Åh så härlig blandning!!

Har också den boxen, så bra! :)

Vad roligt att det är så mycket bra saker man får testa!!

Nämen vad bra! :D

Fantastisk, ljung doftar ju såååå härligt :D

Så rolig box :)

så härligt innehåll :) är kul att få prova på lite olika produkter.

Du fotograferar så galet bra!!!

Svar: Tusen tack fina du!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Så mycket kul!

vilken roliga box!























Follow my on Bloglovin







Trackback