VÄLKOMMEN OKTOBER

 
  Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Känns nästan ofattbart att jag är inne på min sjunde vecka på utbildningen och att det redan är Oktober. Samtidigt som det känns som att utbildningen har pågått i två veckor så känns det som jag har gått utbildningen i flera år då vi i klassen har hunnit med otroligt mycket och kommer bra överrens. Förutom alla lärorika lektioner vi kommer ha under månaden hoppas jag på flera mysiga höst äventyr. Har flera saker jag skulle vilja hinna med innan året.
 
Tänkte försöka hinna med att dela med mig av några inlägg som bara ligger i utkast. Som tillexempel denna bild som jag borde laddat upp med ett inlägg. Älskar mobilskalet, visst är det snyggt? Förälskad. Förmodligen dyker min känsla för höten fram och då det alltid blir mer uppdatering.
 
 

Kommentarer

Visst känns det overkligt att det redan är oktober månad<3

Ja tänk att det redan är oktober! Tiden går otroligt snabbt :) Sååå fint skal på bilden förresten :)

Hösten är verkligen mysig och snyggt skal! :-D Kramis

Så fin bild!

Åh vilket fint skal! :)

Svar: det var riktigt gott! :D

Meen så fin bild! <3

Men så fin bild!! :D

Älskar skalet!

Å det är verkligen helt sjukt hur snabbt tiden går! Hinner inte med haha!<3

Så roligt att det går så bra :) då har en hamnat rätt :D

Verkar som att du trivs riktigt bra :)

Låter som du hittat en härlig utbildning! :)

Såå fint skal!!

Äääälskar bilden, så himla fin!! Och det är verkligen sjukt att du redan är inne på sjunde veckan i plugget, veckorna går sååå fort! ;) Hoppas du får höstkänsla snart. Kärlek <3

Mobilskalet och hela bilden i säg var supersnyggt!

Superfin bild!

Vad härligt att det går så bra med utbildningen :)

Så fint skal! 😍

Kul att det går bra på utbildningen. Hur lång är den?

Svar: Ja det känns underbart. 2,5 år! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Så fint mobilskal!

Ditt skal är sååå snyggt <3

Tiden går så fort!

Älskar ditt skal!! Verkligen såå fint! <3

Kul att läsa att du trivs så bra på utbdilningen!
Mobilskalet är jättefint. Det ser exklusivt ut!

(Sent) Svar: Kul att du gillar tavlan med kärleksregler!

Kram

Kan inte fatta att det redan är i oktober,helt sjukt! :)

Älskar ditt mobilskal, sjukt snyggt :D

Å ja, det har gått så fort... redan Oktober!?

Härligt att du trivs så bra med utbildningen! Viktigt att känna att man har hamnat rätt :D Mobilskalet är riktigt snyggt! Kram <3

vad skönt att du trivs! :D

Super snyggt skal!! :)

Tack, de är inte så tokiga mina små tjejer :D Hoppas du får en fin helg!!

Så himla snyggt mobilskal! :)

Så himla fin bild! Älskar skalet 😍😍























Follow my on Bloglovin







Trackback