INFORMATION OM POPULÄRA FRÅGOR!

Istället för att berätta att jag har varit sämst på att uppdatera bloggen eller att den bästa månaden har startat tänkte jag svara på några frågor som har varit populära under min flumiga tid utan inlägg. Så här kommer mina kloka svar på några av frågorna.
 
 
 
 
VAD HÄNDE MED KROPPEN? Samma dag som jag jobbade min sista dag på jobbet började det göra fruktansvärt ont. Några dagar efter började kroppen lägga av totalt, kunde inte röra mig. Ett besök vid vårdcentralen med utskriven medicin blev det. Smärtan fortsatte i flera dagar. Under flytten så fick jag försöka bita ihop, för jag kunde inte backa ut i sista sekunden. Första natten i Stockholm spenderade jag på akuten, är tacksam att jag stannade kvar halva natten för jag kunde röra min kropp men när jag lämnade akuten. Anledningen varför detta hände är oklart, men nu är det bättre och märker inget.
 
HUR GICK DET ATT FLYTTA? Eftersom min kropp gav upp så var det väldigt svårt att lyckas flytta och städa. Fick göra det som var viktigaste, hann inte göra klart allt så var tvungen att åka tillbaka till Gotland förra helgen för att städa, packa och lämna över nycklarna till min hyresgäst. Utan min mamma hade jag fortfarande behövt packa och städa. Otroligt tacksam för hjälpen och med hjälp gick det bra att flytta!
 
VART I STOCKHOLM BOR DU? Här kommer folk kanske tappa sin haka för att jag verkligen inte bor centralt. Flera har påpekat att det är för långt, men vet ni? Jag trivs bra att bo på landet, känns som jag bor på Gotland bara ett annat utseende. Är bosatt i Järna som ligger nära Södertälje. Tar runt en timme in till Stockholm, ibland mer. Men det gjorde det på Gotland också, så jag är van. Bor på landet, pendeltågen går inte ofta, detta är verkligen Gotland. Älskar det.
 
 
 
 
VILKEN UTBILDNING GÅR DU? Under 2,5 år kommer jag studera på en Yrkeshögskola som ligger mitt i Stockholm. Visuell Kommunikatör Fotograf är namnet på utbildningen. Har drömt om den utbildningen i flera år och nu är det min tur att få spendera några år på utbildningen. Två veckor har pågått och vi har hunnit med sex studebesök, tre uppgifter, information, konsthistoria och på måndag är det förstan tentan. Det går väldigt snabbt men jag trivs väldigt bra på utbildningen. Klassen är social, öppen och helt fantastiskt. Vi har även hunnit med att umgås flera dagar efter skolan.
 
 

Kommentarer

Så kul att du lyfte frågorna och bra svar! :-D Kramis

Fina bilder!

Förstår precis vad du menar! Så skönt att ändå bo lite utanför och inte mitt i smeten. Nej, fyy för det ;) Kram <3

Svar: Ja det är verkligen så skönt, för då gör man det man ska sen kan man bara åka hem och vara för sig själv!! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Åh så kul och läsa dina svar på frågorna och nu fick även jag lite klarhet om var du bor trots att jag visste att du kände att det liknar Gotland och bäst av allt är att du trivs så jäkla bra där och i klassen <3 Heja dig!

Svar: Älskar verkligen att jag trivs så bra!! Så kommer du på besök, räkna med att jag bor PÅ LANDET!! <3 Men det är bara mysigt!!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Otäckt när kroppen lägger av så, härligt att du mår bra och kul att du trivs i skolan och "Stockholm" :)

Åh vilken perfekt utbildning för dig <33

Låter som du kommer trivas jättebra! :} Spännande utbildning!

Men oj, dina muskler kanske bara var överansträngda? :( Hoppas det inte återkommer iallafall och bara var något sådant enkelt! Men va otäckt :/

Åh att bo lite längre ut mot ''landet'' är det bästa! <3

Svar: ABSOLUT!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

jag gillar din header vart har du köpt jackan?

Svar: Kul att du gillar den, jackan kommer från Gina Tricot. Dock finns den inte i Rosa kvar sist jag kollade. Men den finns i andra färger! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Men guud vad läskigt med din kropp där!! tur du är bättre!

Men fy vad läskigt det lät med att hela kroppen lade av!! Skönt att det gick över efter ett tag i alla fall! Men så skönt att du trivs, det är ju alltid det viktigaste! <3

Svar: Ja det var sjukt läskigt och jag hade ingen som kunde följa med mig i Stockholm. Första dagen skulle jag ta mig helt själv. Aj fy!! Det är så underbart att jag trivs!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Åh så skönt att det är bättre trots att det är läskigt att inte veta vad det är!! Kram

Roligt med lite uppdatering kring dig :D Trevlig helg! Kram <3

Så kul att du trivs så bra på utbildningen!

Oj, blev faktiskt lite förvånad över att valet föll på Järna! Att det kanske inte var centralt förstod jag på grund av tillgängligheten och kostnaderna, men i någon närmre förort hade jag nog gissat på.

Svar: Förstod nästan att någon skulle bli det, Järna ligger en ganska bra bit ifrån utbildningen men samtidigt valde jag det, haha! Inte pga tillgängligheten och kostnaderna älskar att bo på landet!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Roligt att läsa :)

vad roligt att få veta :)

Kul att läsa :)

Men fy vad otäckt.. hoppas inte smärtan kommer tillbaka, och lycka till med dina studier!

Så skönt att inte bo mitt i stan tycker jag hehe!

Svar: Haha, ja verkligen! Så känner jag också.
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Så roligt att läsa! :)

Så himla roligt att ha börja pluggat?























Follow my on Bloglovin







Trackback