010418 - FÖRSTA ARPIL

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Trodde helt ärligt att det skulle bli lugnt när jag kom hem från Barcelona men istället blev det värre. Fick mycket mer jobb än vad jag hade förväntat mig, blev väldigt många intersiva dagar i rad. Nu är det ny månad och bara det känns lättare samt att jobbet är klart om någon dag, vilket känns underbart. Har lärt mig extremt mycket på den här resan med projektet men det har varit väldigt kämpigt utan att kunna koppla av.
 
Planen var att åka hem till öjn över påsken men eftersom jag inte hunnit koppla av sedan jag hoppade av flygplanet, så ville jag verkligen vila ut mig istället för att det skulle bli mer intersivt med att träffa alla hemma. Även fast jag verkligen saknar min familj och vänner så klarade jag inte av att resa. Får åka den här månaden istället. Men jag kan verkligen säga att det varit en sjukt bra påsk för mig för jag känner mig så mycket bättre av att fått vila ut efter allt jobb.
 
Håll ut inläggen om Barcelona kommer upp om några dagar!
 
 

Kommentarer

Åh så fin bild!

Duktig du är!

Hoppas verkligen att du fått återhämta dig nu! <3

Svar: Tack, har återhämtat mig och nu är jag redo igen! Vi borde verkligen ses! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Hoppas att det snart lugnar ner sig för dig!

Skönt att du fått vila nu under påsken <3

Vilken fin bild! Va bra att du vilade istället! :)

Hoppas du fått vila upp dig lite nu i påsk :)

Vädret här på ön är verkligen inget kul alls, så du gjorde helt rätt i att stanna haha! (man får leta efter the silver lineing ;) ) Hoppas du har det skönt och får vila upp dig lite! Kram söta <3

Puuuh! Det låter förbaskat intensivt!

Men åh vad skönt och höra att du känner att du fått vila upp dig nu under påsk och varit lite ledig i lugnare tempo. <3 Det behövde du och vi på öjn finns ju kvar, jag längtar tills vi ses!!

Vilka fina blommor<3

Vad skönt att du fått vila!

åh vad jobbigt :(

Bra att du vilade!























Follow my on Bloglovin







Trackback