MÅNADENS TESTAGRAM BOX

 
 SAMARBETE MED TESTAGRAM
 
Månadegns box från fantastiska Testagram, älskar att boxen hade ny design denna månad. Ni som fick hem en box från Testagram förstår. Den här månaden var det väldigt blandat med nyheter som funderat på att testa men istället väntade för Testagram skulle snart ramla ner i brevlådan.
 
Loka Crush med äpple smak är en riktigt härlig smak, i love it. Festis med päron och popcorn var inte något för mig. Usch, men tror deras kaffesmak skulle vara god. N!ck's med Coconut är en perfekt smak för mig, älskar coconut. Pasta Carbonara har jag inte hunnti smaka så kan inte säga något om den. Resten av produkterna rekomenderar jag eftersom dom har jag haft sedan tidigare. Väldigt bra blandning av produkter i månadens box. Få en egen box hemskickad varje månad, registrera dig på Testagram för endast 99/kronor i månaden inklusive frakt. Rekomenderar starkt, det är en perfekt överraskning!
 
 

Kommentarer

Så många bra saker det var i boxen! Låter gott med Loka Crush med äpple, men Festisen med päron och popcorn låter inget vidare... Funderar starkt på att testa Testagram jag också - gillar att få paket med överraskningar :D Kram <3

Svar: Loka Ceuch med äpple är ett måste. SÅÅÅÅ GOD! Tycker verkligen du ska testa boxen. Perfekt box att få hem varje månad och sen märker du om du gillar den eller inte, så ett test skadar aldrig! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Härliga produkter!

vad kul! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback