Vad händer på min utbildning just nu?

Vardagen är full av aktiviteter att jag nästan glömmer bort att vila men snart kommer jag bara få njuta, nämnligen imorgon då jag tar båten över till käraste Gotland. Känner verkligen att jag behöver vila innan det är projekt som ska avslutas samt påbörjas. Snabb uppdatering på vad jag gör på utbildningen.
 
- Om två veckor lämnar jag Svergie för att flyga till Barcelona. Våran klass med bildbhandlarna kommer få köra våran första praktik period i Barcelona. Vi har fått ett uppdrag som ska göras och nu är det planering inför resan samt jobbet som gäller. Mycket papper, planering och förberedelser som behövs göras. 
 
- Vi fokuserar väldigt mycket på breif. Vi har gjort många olika projekt som vi ska utgå ifrån en breif. Väldigt intressant att kunna leverera ett jobb genom en breif. Vi har väldigt mycket olika föreläsare på besök samt så håller vi på med att göra bildanalys under den här veckan. Många bra lektioner med andra ord!
 
 
 
 
- Jobbar med ett projekt tillsammans med bildbehandlarna samt tillskärarakademin. Samarbetet är tillsammans med Stadsmissionen. Allt ifrån planering, fotografering, makeup, stylist och sen bildbehandling. Leveransen på bilderna kommer ske nästa vecka med Stadsmissionen. Väldigt spännande uppdrag vi fått där det finns många olika saker som ska vara med och många olika personer från olika brancher ska inkludera. 
 
- Innan vi åker på praktik kommer vi även hinna med att göra ett prov i postproduktion. Vi har haft rörlig bild i flera veckor på den här terminen och nu kommer tentan som vi ska klara av. Att bara sitta och lära sig ett program samt redigera film har varit väldigt givande för mig så jag är redo för ett prov!
 
 

Kommentarer

Oj vad spännande och lycka till med allt! :-D Kramis

Vad spännande att åka till Barcelona!

Fina fina du!

Åh vad roligt med Barcelona! :)

Gud så underbart med Barcelona!

Roligt att läsa!! :D

Men så spännande och himla kul med Barcelona! 😍

Så intressant att få läsa mer om vad ni gör och er utbildning, alltså wow så mycket kul det låter som du får lära dig och alltså.... JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK PÅ BARCELONA-resan!!! ;) Men det är du så värd och så coolt att få göra praktik utomlands <3 Älskar bilden på dig också, du är så vacker Beatrice!

kul!! :)

Men alltså GUUU vad avis jag blir!! Både på Gotland och Barcelona!! Lova att njuta lite åt mig med =) Kram sötaste <33

Svar: Jaaaa!! Hihih, då ska du bara veta va jag har för ny plan nu. Gotland var underbart, njöt åt dig också!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Spännande :)

Så sjukt fin bild!

Gud vad spännande det låter och Barcelona är ju aldrig fel :D

Jag älskar att få lläsa om din utbildning, det låter så spännande!

vad roligt, så fin bild!

Låter som att ni gör massa roligt på utbildningen! Men härligt med lite ledighet på Gotland :)

Vad kul med Barcelona! :)

vad kul att ni ska få köra er första praktik i barcelona! :D

Så roligt o ha praktik i Barcelona :)

vilken rolig utbildning!

Oj vad roligt med Barcelona! Lycka till!

Vad spännande allt låter :) Och vad roligt att få göra praktik i Barcelona :)























Follow my on Bloglovin







Trackback