FANNY JAKOBSSON

 
 
 
 
 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.8 STM
 
Under tiden jag var hemma på besök lyckades jag hinna med en fotografering med min lillasyster. Vi åkte iväg en sväng på julafton för att fotografera, hade önskat mig snö men tyvärr. Man skulle kunna tro att bilderna är ifrån hösten men det är verkligen tagna på julafton, men trots att det inte blev snö så lyckades vi med en bra fotografering tillsammans innan jag åkte tillbaka till Stockholm. Hon passar perfekt i gult och jag själv har börjat bli lite små kär i färgen!
 
 

Kommentarer

Så fina bilder på din syster! :-D Kramis

Ni är verkligen lika! jättefina bilder!

Fina bilder! :D

Så fina bilder, gud så lika ni är haha!<3

Jättefina bilder och gult är verkligen fint! :)

Jättefint även utan snö! :)

Suuperfina bilder :D

fina bilder!

Hade också såå gärna velat fota i snö :) Menmen, bilderna blev fina ändå :D

Vilka fina bilder! Kram

Så himla fin!

åh så fin!!

SÅ fin hon är :D

Men alltså åhh vad fina bilder!!! <3

Alltså hon är ju så snygg och gud så fina bilder Beatrice!! <3 Älskar verkligen färgen på hennes tröja, det passade henne!! :)

Såå fina bilder!

Men wow så fin <33

Så fina bilder! :D

Såå fina bilder!!

Så fina bilder! Kram

Men åååh så mysiga bilder, men när jag läser att du tog dem på julafton börjar jag spontant frysa ;D

Wow! Vilka vackra bilder!

så fina bilder























Follow my on Bloglovin







Trackback