Nu välkommnar vi det nya året, 2018!

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.8 STM
 
Avslutet på 2017 och början på 2018 var ganska annorlunda i år jämfört med mina andra år. Spenderade hela nyårafton hemma i min lägenhet med middag, fotografering, film och flera timmar av egentid utan socialamedier. Kändes väldigt skönt att bara vara hemma själv, en bra nyårsafton. Inga förväntningar, besvikelser eller onödiga bråk som kom i vägen under gårdagen. Annnars brukar jag vara expert på att välja fel ställe att fira in det nya året.
 
Startade det nya året med att kliva upp tidigt för att inte vända mitt dygn lagom när utbildningen börjar snart igen. Har även hunnit med en promenad i regnet och i tystnaden. Eftermiddagen/kvällen kommer spenderas med serie då jag är helt fast och kan inte sluta kolla. Haha, typiskt mig!
 
Men nu välkommnar vi det nya året, 2018. Hoppas att ni alla hade en härlig nyårsafton!
 
 

Kommentarer

Vilken serier ser du? är på jakt efter en megabra som man fastar för och har inte hittat någon på månader!!

Svar: Hmm, beror helt på vad du gillar att titta på men delar med mig av både nya och gamla. Men dom jag fastnat för som jag tycker är megabra är bland annat Skam, Lost, 13 själv varför, How I Met Your Mother, Syrrorna, Two And A Half Man, Riverdale, Pretty Little Liars, Stranger Things och Andra Avenyn. Hoppas du inte sett alla och hittar någon bra bland alla dessa! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Vad härligt att du hade egen tid och sånt är viktigt :-D Kramis

Låter som en väldigt mysig nyårsafton!

hoppas att du hade ett fint nyår tjejen! gott nytt år och god fortsättning till dig :)

Wow såå fin bild! Och det lät som en mysig nyårsafton :) kram

God fortsättning :)

Skönt att vara hemma!! Kram

Gott nytt år finaste!! Hoppas du får en underbar start på året nu <33

Svar: Tack fina Matilda!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Mysigt :)

Åh vilken fin bild

Du är så sjuk duktig och kreativ 😊

Svar: Tack älskade vännen. Du är bara för grym. Älskar att ha dig vid min sida! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Hoppas du får ett bra 2018, och hoppas vi hinner ses mer det här året! :D

Svar: Tack Amanda! Hoppas också verkligen vi ses flera gånger under året, bor nu i Stockholm så vi borde hinna med att ses lite oftare tycker jag! :D Vi får planera in en dag! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Mysigt med promenaden :D

Lät som en mysig nyårsafton! Hoppas du får ett super 2018<3

sååå härligt det låter :D WOHO!

SÅÅ GRYM BILD! Och ja, både du och jag satt i ett varsitt hem och hade det lugnt och skönt, det är inte helt fel och skönt med egentid ibland. <3 HEJA 2018, lets do this!

Svar: TACK!! Det var verkligen så skönt att bara vara hemma med egentid. Så vi borde gjorde rätt att bara vara hemma istället! Wooohoo 2018, nu kör vi!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

god fortsättning!

Mysigt ändå att ha egentid! Härlig blogg du har :)

Skönt att du tog en så lugn nyårsafton! :)

Detsamma fina fina du! kram























Follow my on Bloglovin







Trackback