BRÖLLOPSBILDERNA FRÅN ITALIEN


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HELEN ♥ OSCAR
 
Berättade i mitt senaste inlägg har jag det fullt upp hela tiden trots att jag har flera bilder som väntas på att publiceras, kanske ska börja med att visa några av alla bilder från bröllopet som jag fotograferade för några månader sedan. Bilderna har varit klara ett bra tag men endast blivit publicerade på min Instagram. Är så tacksam att jag fick följa med på resan till Italien vara en del av deras vackra bröllop på berget. Bröllopet var magiskt och att få följa med till Italien var ett stort plus trots att jag inte upptäckte hela staden. Finns ett inlägg längre ner om ni vill veta hur denna upplevelsen blev verklig. LYCKA!
 
 

Kommentarer

Så fina bilder och vackert bröllopspar <3 Förstår att det var roligt att få vara med på bröllopet! Kram <3

Åh vilka vackra bilder! :)

Men alltså WOW vad fina!! Du är så otroligt duktig vännen <33

gahhh vad fina bilder!

Åh så fina bilder!! Så underbart att följa med :D

Åh wow vilka bilder, man får upp en liten egen bild om sitt egna bröllop! 😃

Oh så jag kände igen henne men inte kunde placera henne! Tills jag kom på att hon har bloggat och att vi kommenterade mycket hos varandra haha :) SÅÅ fina bilder verkligen, wow!

Vilka fina bilder du har tagit :)

vilka fina bilder!

Magiska bilder <3

Såååå magiska bilder och är så glad att ha en bästa vän som du så jag vet att mina bröllopsbilder är räddade, för du är ju redan bokad den dagen jag ska gifta mig! <3 men det visste du redan ;)

Wao vilka fina bilder du tagit på fina brudparet.

Vackert <3

Så himla fina bilder! Wow! Kram

Men så vackra bilder!!

Superfina bilder! :D

Vilka underbara, magiska bilder!

Wow vilka fina bilder ❤️

Men åh så vackra bilder!!

Vilka vackra och magiska bilder, bra jobbat! :D

Wow så fina!

sååå fina bilder :D

sååå fina bilder :D WOW!























Follow my on Bloglovin







Trackback