ÖVERRASKNING NÄR MAN KOMMER HEM

 
 
Bloggen har fått lida av brist på inlägg pga att jag har börjat jobba och den senaste veckan körde vi så konstiga tider med båten att jag knappt orkade vänta bara för att få internet. Men den här veckan är jag ledig och ska försöka få upp inlägg eller göra utkast på inlägg så det är färdigt, för matial finns så det räcker.
 
Medan jag var ute på sjön och jobbade så lyckades pappa köpa tre analoga kameror till mig för ett väldigt bra pris. Det som jag tycker är bra jobbat är att han köpte inte bara till min samling utan även exakt det märket jag har när det gäller digitalt, alltså Canon. Han vet knappt vad jag har för kamera och är inte insatt i den världen. Men det finns även ett plus till som han lyckades göra, han köpa tillbehör och ett av objektiven passar på min digitala kamera, inte världens bästa objektiv men ändå. Så nu mera har jag även ett 28-80 mm till min analoga men också min digitala kamera. Så snällt, tack pappa!
 
 

Kommentarer

Men så gulligt av honom <33

Vilken underövar överraskning!

Wow vad nice! :)

Så snällt av honom :)

Den där kameran är ju så läcker! Heja din pappa! :)

Men WOW vad fantastisk han är!! Hoppas verkligen att du får en fantastisk frivecka nu! <33

Vad roligt!

Men alltså åh vilken lycka för dig att han lyckades köpa det och att det funkar för din andra kamera också!! Sååå snällt!! :) Förstår att det är mycket jobb men jag vill gärna ses snart igen när du har tid <3

Men åh vad snällt av din pappa!! 😃

men vad gulligt!

Vad snällt av honom :)

Åh va kul med nya kameror 😀

Så roligt! Bra med pappor :D Hoppas du har det bra och får en underbar helg! Kram <3

Så fint av honom!

Vad roligt med nytt till samlingen :D























Follow my on Bloglovin







Trackback