BACK IN SWEDEN!

 
 
 
 
 
 
 
 
Shit, en månad och ni har inte fått någon uppdatering vad som har hänt hos mig. Men när jag uppdaterar bloggen ska det vara klokt från början och inte bara slänga ihop ett inlägg.  Hoppas ni har klarat er för tiden har verkligen inte funnits.
 
Att åka till Barcelona i nästan tre veckor och göra praktik har varit både jobbigt men väldigt lärorikt när det gäller problemlösningar. Att jag fick chansen att jobba med ett underbart företag är jag väldigt tacksam för. Bilder från jobbet kommer inte upp förrän företaget har fått alla bilder, så håll ut någon vecka. Intersiva, jobbiga men även bra dagar har jag fått spendera i Barcelona och nu är jag tillbaka i Sverige igen. Kommer försöka bomba bloggen med både text och bilder från hela resan så fort jag har bildbehandlat flera bilder men just nu får ni njuta av dessa bilder tills jag är utvilad!
 
 

Kommentarer

Men vad roligt! Vila ut nu för jag är mer än redo att läsa och avundas dina fina bilder sedan :)

vilka söta kaktusar :)

Kul att vara borta med skönt att komma hem!

Kommer bli så roligt att läsa om din resa och se bilder :)

Åh så fina bilder!

Åh vilka fina bilder!<3

Ska bli kul o läsa om hur du haft det där och se bilder! :)

Men gud så spännande och kul! Wow!

Barcelonapraktik låer underbart! Jag ser fram emot bloggbomben :D

Jaaaaa, äntligen är du hemma i Sverige och snart på Gotland förhoppningsvis <3 Det var så kul och få höra om hur du haft det, och jag ser verkligen fram emot att få se massa bilder!! :)

Men så roligt! :)

Häftig med praktik i Barcelona under så lång tid :D SKa bli riktigt kul att se bilderna sen!

Det ska bli kul att läsa mer om din resa :)

Så sjukt snygga bilder❤️ Vad för kamera använder du?

Svar: Tack så mycket! Det brukar stå i nästan alla mina inlägg. Och om inte annars har jag den informationen i menyn! Kika där! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Vilka otroligt fina bilder! :D

Så fina bilder! Vill se mer :D

Åh, nu fick jag ännu mer resesug utav bilderna x) Räknar verkligen ner tills jag ska till Grekland och släkten 28 maj nu. LÄNGTAR!
Superfina bilder finis :)

Välkommen hem! :-D Kramis

Men WOW vilken cool upplevelse det måste ha varit!! SÅ fantastiskt att ha fått den möjligheten här i livet =) Är så glad för din skull! Alla kramar till dig fining och ser verkligen fram emot när bilderna kommer =) Kram <3

så fina bilder :) välkommen tillbaka till bloggen efter det lilla uppehållet :)

Vilken rolig upplevelse! :) Glad påsk!























Follow my on Bloglovin







Trackback