SLUTRESULTATET - SUECOS

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
För några veckor sedan om inte månader lovade jag att dela med mig av bilder som jag fotograferade åt ett företag som jag samarbetade med i Barcelona. Har du missat att jag varit på praktik i två veckor med skolan? Läs inlägget för att hänga med i inlägget. Företaget har fått alla bilder och börjat publicera bilder så nu kan jag visa några av alla bilder som levererades. Företaget som jag arbete med heter Suecos och har väldigt snygga samt bekväma skor.
 
Levererade extremt mycket matrial så kan visa galet mycket men jag bestämde mig att jag börjar med studio bilderna för dom gillar jag bäst. Ska försöka hinna med att visa flera bilder någon dag ifrån platserna som vi besökte och fotograferade vid. En liten mängd av slutresultatet från Barcelona.
 
 

Kommentarer

snygga bilder!

Åhhååå! Både skorna och bilderna var ju kanonsnygga!

Så galet fina bilder!

Vilka grymma bilder! :)

Alltså wow vad duktig du är på att fota! Ser grymt ut!

Men alltså WOW vad proffsigt! Shit vad kul att göra något så "riktigt" liksom =) Kram <33

Jättefina bilder!

Snyggt! :)

Så fina bilder, och skorna är också super snygga! :)

Men wow, vilka proffsiga bilder!

Jättefina bilder! Spännande att göra praktik i ett annat land :)

Snygga bilder, gillar dom verkligen!

Du är verkligen duktig! Man blir köpsugen :)

Åh så fina skor!

Resultatet blev ju sååå grymt, så häftiga bilder och tycker att du har gjort en sånt jäkla bra jobb!! Så impad! :) Men det vet du ju redan!! <3

Så roligt att se resultatet, väldigt proffsigt!

Såå snygga bilder! Älskar den första där kjolen hänger ner lite :D

Blir sugen på att köpa nya skor ;D

åh så snygga!

Du är så proffsig!

Åh vad fina bilderna blev! :)

Wow så fina bilder, du är verklkigen duktig!

Men åh vilket roligt samarbete! :D

Riktigt snygga bilder!! :)

Men alltså SHIT vad grymt! Bilderna blev verkligen så himla bra =) Kram <3























Follow my on Bloglovin







Trackback