TESTAGRAM - MAJ MÅNAD

 
 
 
 
 
 
 
 
Månadens box ifrån fantastiska Testagram innerhåller färgstarka produkter som passar perfekt till våren. Inte hunnit testa några av dessa produkter för utom nötkrämen, så detta blev en stor överraskning med test produkter för mig. Om ni inte har testat att beställa hem Testagram efter mitt tjat varje månad, så gör det nu. Detta är en underbar box med olika produkter varje månad och man blir aldrig besviken för man hittar alltid någon favorit.
 
Vill du testa boxen så besök deras hemsida som ni hittar, HÄR!
 
 

Kommentarer

Älskar testagram!

VIlka grymma produkter! :D

Kul box :D

roligt att få testa så där :)

Så rolig box!! Hade lätt velat ha de varje månad, kanske ska testa :)

Åh, jag måste hämta ut min box imorgon, ser ju ut som en massa härliga produkter!! :D

Att bero på något helt annat, saknar dig så mycket men snart ses vi äntligen typ bara två veckor kvar hjärtat!!! <3

Så härligt innehåll! :)

så många goda grejer :)

Så härlig!

Åh så härliga produkter!

SÅ himla mycket fint! Älskar verkligen Pandys choklad =) Kram <33

Åh så många härliga produkter, kanske måste beställa mig en box ;)

Men så gott :D

Men åh vilken kul box! Allting ser supergott ut:)

Så himla rolig box det verkar vara! :D

Jag har testat flera av de produkterna och det är bra grejer :D Så det verkar vara fin kvalitet på testagrams produkter :)

Åhh vad mycket roliga grejer att testa! :)

Men gud vilken dröm box det var!!!<3























Follow my on Bloglovin







Trackback