INREDNING FRÅN STYLEMOOD

 
 
 
 
 
 
 
 
 
PRODUKTERNA ÄR IFRÅN STYLEMOOD.SE
 
 
 
 
 Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Kvalitéstid med familjen är något jag verkligen har saknat och förra helgen var fullbokad med kvalitéstid hemma på ön. När jag bokade resan hade jag två punkter som var viktiga, kalitetstid med familjen och en begraving. Kändes extremt skönt att inte bokat in för mycket på en kort och snabb visit på ön. Fick även tid över för att åka ut till Johanna's butik och umgås samt att hämta min julkalender som jag beställt ifrån hennes företag. Kan knappt vänta längre!! 
 
Så det blev verkligen en bra helg trots det tråkiga beskedet. Det är fyra dagar sedan jag kom tillbaka till Stockholm och gissa vad jag har gjort? Jo, bokat en resa till Gotland igen. Denna gång har jag bokat in att jag ska hem för att fotografera för en uppgift. Hinner vara i Stockholm denna helg innan jag ska bege mig till ön för att göra uppgiften och att njuta ännu mer utan stress. Eller stress är det alltid på ön eftersom man har extremt kort tid att hinna göra saker. Förutom en underbar helg på ön är jag tillbaka i alla olika projekt som händer runt omkring mig just nu. Men något som inte passar speciellt bra mitt i alla projekt är min röst. Helt plötsligt har jag tappat rösten så ingen hör vad jag säger eller så får jag knappt ut ett ord. Men förhoppningsvis släpper det snart!
 
 

Kommentarer

Åh vad mycket fint 😍

Hon har ju så mycket fint! :) Vill också besöka hennes butik :D

Men guuu vad underbart!! Trots att jag var hemma i helgen blir jag ändå lite avis av att läsa att du bokat en till resa hem, hihi! Kram fina <33

Så snyggt :)

Ååh, tycker Johanna har så himla mycket fint!

Gahh så snyggt!

Älskar inredningen hos Stylemood :D

Låter verkligen som att du haft det toppen! :D Hur sugen blev man inte på en julkalender nu!?

Åh håller med dig!!

så himla fint! :D

oj så fint! :) vad duktig du är. kram <3

Åh bästa du!! <3 Tack för att du hann med ett besök hos mig och i butiken, för att du handlat julkalendern av mig och för att du ville dela detta fina inlägg om min butik! ÄÄÄlskar bilderna på produkterna och snart ses vi igen! <3

åh coola bilder

Svar: Tack!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG























Follow my on Bloglovin







Trackback