VANLIGA FRÅGOR MED ETT ÄRLIGT SVAR

Är du besatt av någonting? Eh, finns ganska mycket som jag är besatt av sedan tidgare som man kan läsa om i bloggen men ska jag bara välja en sak är det väk att jag på senaste tiden har jag bytt ut mitt beroende av Redbull till Nocco gärna med päronsamk som är precis som piggelin.
 
Vilken doft skulle du inte klara dig utan? Kokosdoft och jag är förtrollad.
 
Bästa händelsen under dagen? Det absolut bästa med dagen var när jag kom hem och kunde lägga mig i sängen.
 
 
 
 
Berätta två saker som du gärna skulle vilja undvika? Uppgiften som vi har hållt på med i snart tre veckor är något jag verkligen inte klarar av, det är ett alldeles för tungt ämne för mig och jag vill bara avsluta projektet för att jag inte ska behöva vara negativ, men på fredag är det färdigt. Onödig information är något jag inte fixar, jag fattar inte vad jag ska göra med den? Har funderat på att skaffa ett eller flera anteckningsblock för det behövs verkligen!
 
Vem var den senaste personen du pratade i telefon med? Förmodligen en försäljare, personen presenterade varken förtag eller sig själv och började direkt fråga om jag tvättar och vad för tvättmedel jag använder. Tycker man kan presentera sig för jag fattade verkligen inget och la på.
 
Den mest oväntade händelsen idag? Att det blev problem med tågen för tredje dagen i rad. Nu börjar problemen igen.
 
Vad tycker du om hösten, vad är det bästa och sämsta? Hösten är verkligen en årstid jag älskar av många olika anledningar. Det bästa med hösten är alla hösfärger och myskläderna. Det sämsta är att det blir mörkt alldeles för fort på dagarna så man hinner knappt vara utomhus och speciellt fotografera.
 
 

Kommentarer

ÅÅ roligt att läsa!! :)

Roligt att läsa :) Jag älskar hösten med myskläder och tända ljus <3

Nej vad kul att läsa!! Älskar Nocco päron - sååå god ju!! <3

Känns som att jag är den enda som inte gillar varken doften eller smaken av kokos :P

Kul att veta :)

Åh så bra olja!

Relaterar sååå till frågan "Vad var det bästa under dagen"

Vilka härliga frågor och svar :)

Håller med, hösten är ju fantastisk :) och visst är det skönt att komma hem, ta på mjukiskläder och bara ta det lugnt, vila osv =)

roligt att läsa :)

Känns som att en del saker i skolan är onödiga...hahaah

Kul att läsa :D

Hoppas att du får en fantastisk helg! Kram

Så himla kul och läsa även om jag visst svaren på några och tänk vad skönt att projektet snart är klart. Du fixar det!!! <3 Och hahah, det där med onödig info alltså! ;)

Roligt att läsa dina svar :)

Så himla kul lista!! Kan va så att jag lånar den inom en framtid ;) Kram <3

Åh coconut är den bästa doften som uppfunnits! ^^ <3

Åh måste prova den noccon, piggelin är utan tvekan min absolute favoritglass<3

Kokosdoft är ju underbart! :D

jag hatar verkligen telefonförsäljare.
en från halebop gjorde exakt likadant igår, man bara tack och hej leverstej!

Håller helt klart med om vad som är bäst med hösten! 😄

Kul lista :)























Follow my on Bloglovin







Trackback