FÖDELSEDAGSFEST PÅ ÖN OCH EN LÅNG RESA

 
 
Tack för alla gratulationer här på bloggen, det värmer i mitt hjärta. Under helgen var jag hemma på ön för att fira min födelsedag med familjen och en utgång på krogen. Kändes underbart att nästan hela familjen var samlad och att vi bara kunde njuta av studen tillsammans. Utgången blev väldigt lyckad med fina vänner och grymma överraskningar som att åka limousine till krogen för första gången. Kvällen blev lyckad och dagen efter vaknade jag upp utan att behöva vara bakis eller se hemskt ut. En bra helg och födelsedag! Åldersnoja är något jag absolut har, men försöker tänka på att jag inte fyllt år riktigt ännu.
 
Direkt när jag kom tillbaka till Stockholm började jag packa för nya äventyr som jag precis kom hem ifrån. Har besökt Nässjö, Jönköping, Gislaved, Smålandstenar, Värnamo och Alvesta på drygt ett dygn. Eftersom vi hade en uppgift var det bara att åka iväg och fixa den. Den senaste tiden har jag bara åkt iväg lika snabbt som jag kommit hem till Stockholm och jag behöver verkligen vila ifrån att resa nu. Nu ska jag vila ordentligt!
 
 

Kommentarer

Å vilket härligt firande det lät som :)

Låter fantastiskt <3

wow vad fin du är, och grattis i efterskott<3

Så vackra blommor! Kram

Så kul :)

Det är ju verkligen mysigt och uppskattat när så många som det går kan samlas! Härligt att du haft det så bra :D

Åh men så fin du är!! Hoppas din dag varit toppen! Kram

Men guuu vad underbart!! Borde kanske åka hem över helgen och fira min födelsedag där. Vad vore liksom ett födelsedagsfirande utan Munken, haha! Kram <3

Låter underbart!

Åh vad härligt du haft det :)

Låter som du har haft det hur bra som helst ;)

vad roligt!

Vilken lyx och så härligt att du hade en så bra födelsedag! :D <3

Så härligt och höra att du hade det så mysigt och bra här på öjn när du var här, men jag är så ledsen att vi inte hann ses bästa du. <3

Så kul me firande o så mycket kul de hände :)

Så härligt att du fick en bra utgång och helg! :D

Låter som att du har haft det bra :)

Men alltså åh!! SÅ himla underbart!!! Det gör mig så glad att läsa vännen <3

åh fina bilder =)

Grattis i efterskott!

Vilket otroligt fint armband du har. Grattis i efterskott :)
Jag började följa ditt instagramkonto, så himla fina bilder.

Ha en fin vecka!
/Johanna på Influencer Paradise























Follow my on Bloglovin







Trackback