MY FAVORITE - TESTAGRAM.SE

 
SAMARBETE MED TESTAGRAM
 
Som ni har märkt har det inte varit speciellt mycket snack om den här boxen under hela sommaren men den är tillbaka i mitt bloggflöde nu. Detta är augusti boxen som jag hämtade ut för någon vecka sedan men har inte haft tid att uppdatera om boxen. Mina två favoriter från boxen är självklart produkterna från L300 men även kullamusten som är ett stort plus denna månaden. Wow! Vill ni också få hem en överaskningsbox med olika produkter varje månad?
 
Beställ boxen på testagram.se för 119/kronor månaden, rekommenderar starkt!
 
 

Kommentarer

vad kul! :)

Så härligt att du är nöjd med boxen :)

Har en ögonkräm & ansiktstvätt från dom; älskar dom!!

Älskar Testagram :D

Älskar testagram!

Men åh! Hade ju typ varit den perfekta boxen för mig ju, haha! Älskar att testa nya grejer =) Kram fina <3

Så roligt med nya produkter att testa :)

Åhh dessa var verkligen favoriter! <3

Åh, jag som inte får hem boxen längre, saknar den faktiskt lite ;) Så mycket kul varje gång! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback