DOTS IN COLOR

 
 
 
 
 
Fotograf - Beatrice Jakobsson / Modell - Moa Andreasson / MUA - Elin Jonsson / Retusch - Astrid Lindroos
 
I mitten av oktober 2018 var jag hemma på ön för att fotografera uppgiften som vi hade, det blev inte alls som jag tänkt mig så i början av november fick jag fotografera om uppgiften för att få den mer exakt som min moodboards. Under början av terminen 2019 hade vi redovisning på uppgiften och här kommer mitt resultat. Uppgiften gick ut på att vi skulle fotografera ett porträtt som refererar till en världsberömd konstnär. Jag valde en Japansk konstnär som heter Yayoi Kusama som jobbar väldigt mycket med röda prickar i sina verk. Så detta är min tolkning av konstnären. Bättre sent än aldrig med att dela med mig av ett projekt från 2018!

 

 

Kommentarer

Udda, men häftigt :)

Svar: Tack!! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Wow vad häftigt det blev! :-D Kramis

Svar: Tack!! :D
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Wow vilka coola bilder! 😍

Svar: Oooooo, tack!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Det var verkligen coola bilder :)

Svar: Tack!! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Men så snyggt tolkat!! Så fina bilder :D

Svar: Men wow, tack!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Coolt!

Svar: Tack!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Men WOW vilka läckra bilder!! Nästan som ett mänskligt påskägg (slog det precis mig), haha!! KRAM finaste <33

Svar: Ohhh, tack!!! Haha, faktiskt! Kram finis <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Är glad att du gjorde det för wow så fint :D

Svar: ohh, tack!!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Så härligt med alla färger :)

Svar: Åhh, tack!! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Wow!!!!! Så galet cool tolkning!

Svar: TACK!!!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Så trist att bilderna med mig inte blev som du tänkte men såååå GRYMMA dessa blev, galet coola!!! :D Så imponerad att du fick ihop det såhär bra, du är så duktig vännen! <3

Svar: MEN TACK BÄSTA DUUUUU!!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Wow vilka häftiga bilder!!

Svar: TACK OCH TACK!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Såå häftig bild!!

Svar: Men ohhh, tackar!!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Gud så läckert!

Svar: Tack!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

WOW vad häftiga!! ÄLSKAR att det tog någon sekund innan man såg att det var bilder haha :D

Svar: Ohhh, tack!! Haha, vad kul <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Men wow så coolt <3

Svar: Åhh, tack!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

men vack läckert!

Svar: Ohh, tack!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Häftiga bilder!

Svar: Tack!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Men gud vilken fin bild! Det här är verkligen min smak av konst/foto :D

Svar: Men gud vad kul och tack! :D
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Men wow vilka coola bilder ! <3

Svar: Men tack!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

WOW så kreativt! Himla snyggt :D

Svar: Men oooooh, tack!! :D
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Men wow, så himla snyggt! 😍

Svar: Ohhh, wow! Tack!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Alltså wow vilka bilder! Älskar din tolkning! :D

Svar: Men tusen tack!! Det värmer verkligen så mycket! :D
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Så grymt resultat! :D

Svar: Oh, tack! :D
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Riktigt häftigt!

Svar: Tack!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Coolt! Även om det inte blev som du tänkt men det är ju bara du som vet😄

Svar: Tack så mycket!! :D Sant!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Supercoola bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Nej, men guuuud vad häftigt! SÅ SNYGGA BILDER

Svar: Men wow, tack för dina fina ord!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Wow så läckert!! :)

Svar: Tack!! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Riktigt häftiga bilder

Svar: Taaaackar!!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

En häftig porträttserie vill jag medge. :)
Kram

Svar: Tack! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

oj wow :D

Svar: <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG























Follow my on Bloglovin







Trackback