NY TELEFON, IPHONE XS

 
 
 
Kamera - Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.8 USM
 
För ungefär två år sedan köpte jag en ny telefon, min iPhone 6s som fortfarande lever hur bra som helst. Men trots att jag hade en fungerade telefon till 78% så köpte jag en ny telefon. Problemet med min iPhone 6s var att mikrofonen inte fungerade helt och batteriet tog slut på nolltid så behövde verkligen en ny telefon eftersom jag pratar i telefon 24/7. Den här gången gick inte jag upp en modell utan jag slog på stort och tog den nyaste.
 
Kan inte göra någon stor recension på min iPhone XS eftersom jag fortfarande kämpar med att vänja mig utan en hemknappt som jag haft i flera år. Kameran är underbar på den här modellen men fortfarande långt ifrån hur bra en fullformatskamera är och jag menar verkligen LÅÅÅÅNGT ifrån!
 
 

Kommentarer

Vad kul att du köpte den senaste och så fint skal du har! <3 Kramis

Svar: Visst är det!
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Haha åh, kan tänka mig att det känns konstigt utan hemknapp :'D Ägs själv lite sugen på denna faktiskt! <3

Svar: Det är sjukt konstigt utan hemknapp! 😁
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Hade ungefär samma problem med min 6a, så köpte också iphone xs och är så nöjd :)

Svar: Så underbart! 😁
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Åh så fin!!

Svar: Tack!
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Men så härligt med en ny mobil! :D

Svar: Verkligen! 😁
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Hahahah förstår inte folk som bara "man behöver inte en kamera om man har en iPhone XS!1!1", får panik av sådana kommentarer! Men är säker på att den är fantastisk för att vara en mobilkamera!

Svar: Den är fantastisk för att vara mobilkamera. Men jag håller med dig, jag stör mig så sjukt mycket på sånna kommentarer eller när folk säger "jag behöver inte ha en kamera för min mobil har 12 megapixel" Megapixel har bara med utskrift och inte kvalliteeeeeeeeee
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul med en ny telefon. Även om kvaliteten på bilderna inte går att jämföra alls med en fullformatskamera är ändå det en imponerande kvalitet.

Svar: Ah kvalité för att se på en mobilskärm visst, men när bilden ska förstoras är det tyvärr bara skit.
Beatrice Jakobsson - Fotograf

vad kul! och så fint skal :D

Svar: Tack! 😁
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Härligt med ny iPhone 😍

Svar: Verkligen! 😁
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad roligt med en ny mobil :) Alltid kul att upptäcka nya funktioner mm

Svar: Men verkligen, så sant! 😍
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Åh kul! :)

Svar: Verkligen!
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad roligt med en ny telefon! :D Kram

Svar: Sjukt kul! 😁
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Jag har samma telefon som du och håller helt med dig om att kameran är bra men långt ifrån fullformat.

Svar: Wooohoo, underbart att du kan intyga om samma sak!! 😍
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Alltså åh, vill så gärna ha den mobilen! Har hört massa bra :)

Svar: Den är sjukt bra! 😁
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Men alltså wow vad najs Beatrice!!! :D Det var du så värd och så behövligt med ny telefon eftersom din mick typ gett upp ;) Huuur snyggt var inte skalet dessutom!? <3

Svar: Det är såååååå snyggt! 😍
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Hoppas du kommer att trivas med din nya telefon 😊 Min gamla iPhone fick nytt batteri i helgen och nu funkar den som den ska igen utan att batteriet dör så fort man kommer in på sociala medier eller tar foton - är ju sjukt irriterande med en mobil som dör när man är mitt uppe i något.. Ha en underbar vecka finaste du! Jag ska upp till Bergslagen och njuta av naturen och förmodligen fastna bland blommor och humlor med kameran - kan ju inte låta bli att föreviga allt fint jag ser längs vägen 😁 Kram 💖

Svar: Trivs väldigt bra med telefonen! 😍 Men det förstår jag verkligen, hoppas du får det underbart!!!
Beatrice Jakobsson - Fotograf























Follow my on Bloglovin







Trackback