Summerburst och Bråvalla


Lovet började med tre spontana dagar och därefter blev jag sjuk. Börjar bli frisk nu och det är jag glad för eftersom det här har inte vart speciellt roligt, har bara sovit bort mina dagar och inte kunnat göra något. Tur att man har fina vänner som kan ta hand om mig när man är sjuk.
 
Förutom studenten, balen & mösspåtagningen så taggar jag tills jag står i Stockholm & Norrköping. Två bra festivaler på en sommar kan bara bli bra & bättre kan det bli. Summerburst med tjejerna & bråvalla med grabbarna & tjejerna. Ska ni också åka på festivaler eller är ni hemma?

Kommentarer

kul! :)

summerburst (sthlm) i år också för min del :) annars inget speciellt planerat hittills.

åh, nu var det länge sen jag va in på din blogg...ber om ursäkt för det sötnos! :(

Samma här!!

Ha det så bra!! :)

Oj, men då kommer du ju aldrig till ro och hittar ditt eget place:S

SV; okej :) allt bra med dig?

Tack snälla!

Härliga bilder. :)

Svar: Ja, verkligen! :)

SV: hihi oki, hoppas det blir bra ^^
Jag mår bara bra, vgd? :))
Kraaam! ♥

Allt bra idag?:)
kram

Himla fin blogg!

sv: jag har shoppat med en kompis :) vad håller du på med då?
kram^^

Sv: Jaa, det var de verkligen :) och just nu tittar jag på gårkvällens TVD :) Självdå?? =) kram!

Hoppas du mår bra beatrice? :D tar du en bloggpaus?? :D

ja för nu blev jag ju inte mer sugen på sommaren liksom ;)

Din design är mega snygg!

TÄVLING!! Hej, vi på kompakt.nu lottar ut 2 ACNE KILLER MASK. Det är hur lätt som helst att tävla och stor chans att vinna. Tävlingen avslutas snart, så passa på att tävla om denna skönhet! Vi ber om ursäkt om du inte gillar reklam av tävlingar. Kram ha en fortsatt trevlig dag!

Snabblänk: http://kompakt.nu/2013/march/utlottning-av-acnekillers.html

V fin blogg!! Hur e det? :)

V fin blogg!! Hur e det? :)

sv: Tack! :)

Okej, hoppas det för det är ju jobbigt att flytta.

det är helt sjukt egentligen! förstår inte vars tiden tar vägen! :O

Sv: Härligt, det är bra med mig:) vad gör du?
kram

Ser kul ut.. Men partylivet är jag sjukt trött på.. Men hoppas att du/ni får skoj.. Blir fest när jag fyller 30, men annars blir det sällan..

Jag ser att du går sista året och undrar, vad du ska ha för klänning på balen ?:)

sv: jag har precis pluggat klart :) vad görs nu då?

sv; vad bra :) jo det är bra med mig!
tack!!!! :)

Bloglovin byte?

Jag följer dig nu! ♥

Hade varit kul med Bråvalla eftersom det är så nytt och nära. Men vi får se var jag befinner mig i sommar :p Tror det kommer bli grymt kul där i alla fall!

Annars har jag tänkt satsa på Storsjöyran, mina gamla hemtrakter som dessutom kommer med massa bra artister i år :D























Follow my on Bloglovin







Trackback