glöm inte att rösta.

ätit jätte god mat idag , grillat det är super gott eller vad tycker ni ? ska bara packa det sista sen ska jag dra till moa och fira hennes födelsedag efter som hon fyllde år i onsdag. vi ska bada balja det kommer bli en mysig kväll. ska ännu upp och handla lite så jag har inte mycket tid på mej nu. kommer hem imorgon vid 12 tiden kanske. vad ska ni göra ikväll ?


rösta nu för sista gången [ klicka här ] (jag är nummer 3)
och min tävling kan ni rösta på vilken som helst den avslutat imorgon!
[ klcika här ]

Kommentarer

fina bilder :)

sv: okej! <3

Låter mysigt att balja.. :)

kul att du mår bra! :)♥ jag mår bara bäst! :)

gjort idaaag?

snygga bilder:O

vadå gör det?:P kommer nt ihåg vad vi snacka om xd

Sv: JO Magnum är gott! Händer ikväll?

coola bilder :)

vad gör du då :D?

hur har dagen varit?

sv : jag ligger i feber och kan inte bada, du förstår vrf :( <3

Hoppas du får skoj :)

Hihi, gjort idag då? :)

vad använder du för inställning på kameran när du fotar vatten ? :D

hoppas du får en finemang kväll i värmen :D

Har du något bra ställe där man fixar naglarna?:)

jadå!

handboll!

hur tar du så fina bilder??

fina bilder! :) minns att jag själv tagit några liknande, x) fast har typ råkat slänga dem eller nåx x= haah!

Haha jo! Men idag var det toppen väder dock lite blåsigt men det var hur skönt som helst :D:D

haha ja :)

God middag.Så skoj med Ullared..Har bara varit där 2 gången..men säger det kommer flera gånger för min del...:) min kille gilade stället med när det inte var så mycket människor där på morgonen sen när alla kom dit så började han få panik så det blev att jag gick en runda själva senare & tittade på kläderna..Var där direkt när det öppnas för då slipper du trängas med alla..det ska vara skoj att shoppa & titta i lugn & ro än stirra med alla andra.Det finns en hel del kläder i mitt tycke..men vist ändrar det sig varje vecka...Hoppas att du finner massa fina saker...Ska kolla in här på onsdag för att se alla funden.kram kram

va törstig jag blev när ja såg de där:)

snygga bilder!!!























Follow my on Bloglovin







Trackback