en text från min pojkvän

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Här kommer min pojkväns text hur han träffade mig, vill ni läsa hur jag skriver hur jag träffade min pojkvän kan ni trycka på bilden för att läsa texten. Tack älskling för att du hjälpte mig, fast jag har hört berättelsen tusen gånger är det alltid roligt att höra den flera gånger. Älskar dig otroligt mycket och du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!

Hur jag träffade Beatrice Jakobsson: En dag satt jag och min kompis på skype, vi satt och kollade på tjejer på facebook (inget vi brukar göra) Då sa min kompis "Kolla henne hon är skit söt" så jag kollade upp henne och tyckte samma sak. Jag la till henne som vän, hon verkade intresant så jag började skriva med henne. Efter ett tag fick jag hennes nummer så jag kunde smsa henne. Vi skrev några månader men det gick inte så bra, hon verkade dryg och tråkig ett tag så jag tänkte sluta skriva till henne. Men min kompis som gick i min klass kände henne sen innan och han sa åt mig att inte ge upp för hon är en toppen tjej. Så jag gjorde som han sa. Men en dag råkade jag stöta på henne nere på hamnen.

Hon va med min tjej kompis som jag känt sedan jag va liten. Så jag gick fram och hälsa och pratade lite. Sen åkte jag till göteborg för att hälsa på min mamma som bor där, Sen plötsligt började hon skriva till mig, sen ringde jag henne och vi pratade ganska länge. Sen pratade vi ganska mycket, en månad senare bestämmde vi oss för att träffas. Vi träffades vid busstationen sen gick vi på strand promenaden och pratade i någon timme. Tre dagar senare kom hon hem till mig och sov där. Därefter kom hon hem till mig varje helg, och några veckor därefter blev det vi, det va så jag träffade min Älskling ♥

Kommentarer

svar: okej! :)

Fint skrivet :)

roligt att höra hans version :)

va gullig text! :) <3

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

Vilken härlig historia, tänk så många par som bildats genom facebook, lite häftigt vad facebook kan göra!



Jätte fina blogg du har måste jag säga!

skönt att höra :) med mig är det bra :)



har du för dig då? :)

Awww så sött :D



Sv: härligt och höra :D ja tack samma här :D

sv; okej!

nu är den borta :D

- awh <3

svar; okej, jag tycker att de är jätte bra :)

okej :) jag kollar på greys :)

Yes! :)

Allt bra idag?

Hej :) Följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/blog/3051244/tinanjse där så börjar jag följa dig direkt! :)

sv: han inte svara på alla kommentarer igår.. men hur är det med dig idag?:D kram!

Sv Okej, skolan är ju ett nödvändigt ont så att säga ;) Ska du göra efter skolan då?

Sött!! Tur att han inte gav upp dig, för då hade han missat en riktig pärla:)

Det är bara bra sj? Vilken söt kärleks histora :D

fin text!

japssi! :D

okej :) kollar tv :p

SV: haha ja :D Haft en bra måndag? :D

Åh vad gullig! :D

sv: det är bara bra:)

Gött, jo bra! Görs? :)

svar: ja! :)

åhhh vad gulligt :')

Aw!

nja, kan va skönt ibland att bara ta de lugnt o va,,

SV: härligt att höra, jo helt okej här med :D

Allt bra idag vad händer i veckan då ? :)

Vad fint!

svar: :) <3

ja :)

Idag blir det nog slappa och fixa läxan :)

aww vilken romantisk historia!:D

lite förkyld, annars bra:)

sv: okej, med mig är de jätte bra :D vad gör du just nu? kram

Riktigt sött! :)

Okej, ska måla ;)

Väldigt romantiskt! :))

Ja, visst är den! :)

SÅ himla gulligt ^^



SÅ himla gulligt ^^



ÅHHH GULLLL TOTTTE DÅÅÅH :D FAN vad fin han är bea, helvete, tårögd tjej osv osv osv! F I N I S A R !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hälsa toddddiiie från mig att han är fiiiin! HEJ PÅ DEJ BÄSTIS <3 love you

SV: ja absolut, ngt kul inplanerat i veckan som du ser fram emot? :D

jappsi! :D

sv: okej, jag gör inte mkt har nyss kommit in:)

vad ska du göra ikväll? :D kram!

Fan va fint bror! bra gjort :) <3

vadå för kalender?:D

naw!!! fan vad gulligt!!!! <3

Vad gulligt, hur ni träffades ^^



Allt bra med dig annars? :)

Svar: Tack så mycket! :)



Naww, vad gulligt!

nej men vad gulligt!:D

såå sööttt !♥























Follow my on Bloglovin







Trackback