lite tips som jag vill dela med mig


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag tänkte ta lite tips i detta inlägg för er som vill ha tips ifrån mig. Först kan jag säga att jag använder ett annat program och inte bara photoshop. om ni vill läsa mer och ladda ner programet tryck HÄR. sen tänkte jag även ge er ett tips om vatten bilder om ni inte sett inlägget innan. vill ni se hur man tar vatten bilder tryck HÄR. Här under får ni se mina inställningar som jag har till denna bild över.. Kommer mer tips nu under den kommande veckan. (nästa gång kommer det om photoshop)

Mina inställningar på kameran är exponeringstid 1/50, bländartal 4,5  och ISO 200. jag använder mig av p-läget och då ställer kameran in allt förutom ISO. p-läget ställer in bländaren och slutartiden.

vad vill ni mer ha för tips?


Kommentarer

hehe jajamänsan..^^ supersöt bild, btw! :D

haha :)

sv: sådär , följer dig med nu :>

Får ni fortfarande påskägg i din familj ? :)

- okej, nice.

sv är med jennie, sj'älv? :D

Hoppas du får en fin söndag! :)

sv: absolut:D

Hej! :D Vad gör du?

Gud vilka snyggga bilder du tar :D

sv: aa!

gördu?:)

<3

sv: ja gillar dina tips om fotografering :) har du betalat för photoshop eller har du laddat ner de?

Här är det underbart. Har haft en helt fantastisk helg, och är bara allmänt hög på livet just nu=$

Nej jag har bara två älder bröder :P

Hur mår du idag då?:)

vilken härlig blogg du har! :)

sv. alla kan inte vara bra på allt, haha. Som jag med bowling :)

har snön försvunnit helt på gotland? ^^

hehe..xD jag borde verkligen ta mig från datorn och packa. :/

härligt :) jo det funkar (;

ååh jag vill dit! inte till snöhögen, men gotland. ;)

går bara inte att ta sig från tvn och datorn..xD

nu är vinnaren utsedd, kika in om det blev du annars missa inte nästa tävling som är fredag 29 april.

För att inte missa kommande tävlingen är ett tips att lägga till mig på bloglovin om du vill.



Massa kramar och ha en underbar dag /natalie

sv: varsegod och tack :D

sv roligt:)

sv. vad händer idag?:D

Vad händer idag? ;)

Vem e det som gjort den? Någon på s.s? (för du har väl det?) :)

kul att du är med :)! Allt bra?

Hejsan! ♥ Som sagt gillar jag din blogg jättemycket! ♥

Jag undrar bara om du sysslar med länkbyte/dagens blogg efterssom jag så himla gärna skulle vilja ha fler besökare min blogg.. :) Dessutom så känar du ju också på det efterssom du också får en länk, thihi ♥



Ha det bra, kram Nanga ♥

Vad fina bilder du tar! <3

inget typ.)

Har du en lika fin dag som jag har ? :)

En kompis skall komma till mig. Annars inget...

ja kmom nyss hem :D

göres?

;D

sv :D

tack för att du besökte min blogg

ja! jag älskar gotland :)

jag sitter här med min bästa vän :) vi ska snart ut med hunden. Hoppas på att ni har fint väder ? kram

Jag ber om ursäkt!

Sv; Okej :) Ha en bra dag iallafall :)

skönt att höra det är bra med mig med :) !



/♥ KHANGKHENG

sv: hehe tack ;)

sv: jaha okej:) samma här!

sv: va kul att vara barnvakt, hur många småsyskon har du passat denna helg?:)

Jag va iväg och köpte nya löparskor igår och sen blev det grillat och film hemma hos ett par vänner! riktigt skoj!:)

sv: härligt :D

jo men de är bara bra :D<3

Sv:okej, nice :) åkte nyss hem från William, nu ska jag rensa lite på datorn och senare ska jag försöka få lite läxa gjord. Kram :)

Jag mår bara bra :D js?

sv. ja :)

men vad ska du göra idag då? :)

svar; aah, okej. ;| sånt är jobbigt som f-n!

söt du är :D



sv; hur är det idag? :)

bra tips :)

oki va trevligt =) jag har vart och test jobbat på ett ställe och jag fick jobbet =D så nu e jag jätte glad sen lite senare ikväll kommer det en kompis hit =)

fin bild! :)

fin bild :)

Hej! hade varit jättekul om du ville ge två sekunder åt att kolla in dagens outfit på min blogg och kommentera vad du tycker.

Direktlänk: http://penella.devote.se/blogs/9382408/the-past-is-real-.htm#WriteComment



KRAM

sv: okej okej :P händer idag då?

Händer i veckan?

=D är det fint väder hos dej med?

fin bild :)

oki här har det vart helt underbart idag varmt o skönt hehe =)

Fin du är! :)

sv: ja mycket mys :D har du bloggat länge?

Så HIMLA söt du är asså ! <3

en av de sötaste personerna jag sett :D

okej, vad kul! :D

fin bild! :)

bra tips! :)

Dagens blogg vinnare är nu utsed :D !! Kika in!! KRAAM!

fina ögon :)

fin bild :)

VA SÖÖT DUE !<3























Follow my on Bloglovin







Trackback